Johan Knap heeft een horecabedrijf. Op vrijdagavond meldt een van zijn werknemers zich ziek, net voor het altijd drukke weekend.
Johan belt direct met VaardigWerk: we spreken af dat er zaterdag een casemanager langs gaat om te kijken wat er aan de hand is. Uit het gesprek met de werknemer blijkt dat deze zich erg ziek voelt. We spreken af om na het weekend zo snel mogelijk een bedrijfsarts langs te sturen.
Onze casemanagers mogen geen diagnose stellen. Wel gaan zij het gesprek aan met uw zieke werknemer en laten we zien dicht op het verzuim te zitten. Dit werkt preventief. Ook is het mogelijk een verpleegkundige in te zetten waar nodig.
Dankzij VaardigWerk heeft Johan veel minder verzuim. Waar andere arbodiensten in het weekend niet bereikbaar zijn, staan wij altijd voor u klaar.
Ook minder verzuim en een arbodienst die altijd bereikbaar is? Vraag een offerte aan.
Vanuit privacyoverwegingen zijn onze cases geanonimiseerd: enkele (persoonlijke) details, zoals namen, zijn gewijzigd.