,

Klacht of suggestie?

Wij horen graag uw mening. Zowel uw positieve als uw negatieve ervaringen kunnen ons verder helpen om onze dienstverlening te verbeteren. Ook als u ontevreden bent, meldt ons dat dan alstublieft. Wij kunnen dan samen met u een oplossing zoeken. Wacht niet tot uw zaak al afgerond is, maar meld het liefst zo vroeg mogelijk als u suggesties voor verbetering heeft.


Kwaliteitscoördinator

U kunt voor uw opmerking, suggestie, compliment of klacht contact opnemen met onze kwaliteitscoördinator mr. J. van Bohemen. Hij is per e-mail bereikbaar via j.vanbohemen@berntsenmulder.nl. Hij neemt zo nodig contact met u op.


Klachtenprotocol

Berntsen Mulder Advocaten neemt klachten van haar cliënten zeer serieus. Als professionele organisatie hebben wij daarom een klachtenregeling. Als u na de interne behandeling van uw klacht het gevoel heeft dat uw klacht nog altijd niet is opgelost, kunt u zich zo nodig wenden tot een externe klachtenorganisatie. Binnen de juridische dienstverlening zijn daar diverse instanties voor. Wilt u weten tot welke u zich moet wenden, neem dan contact op met kwaliteitscoördinator mr. J. Thiele. Hij kan u doorverwijzen.

Klacht of suggestie?

Heeft u een klacht of suggestie over onze dienstverlening? Laat het ons vooral weten. We zorgen voor een oplossing.

Neem contact op

Ons team

Dylan Helmich

jurist

0172 - 49 43 45

Jeroen Thiele

advocaat-partner

0172 - 49 43 45

Madhavi Nagessersing

advocaat

0172 49 43 45

Sietske Salentijn

juridisch assistent

0172 - 49 43 45

Tips en tools

Gratis spreekuur

Bent u de dupe van acquisitiefraude? Maak gebruik van ons spreekuur. Face-to-face of telefonisch. Elke laatste donderdag van de maand.

Meer info arrow_forward
Voorbeelddocumenten

Met deze voorbeelddocumenten helpen we u graag op weg.

Voorbeelddocumenten arrow_forward
Zaak aanmelden

Wilt u u een vrijblijvend advies van onze specialisten?

Meldt hier uw zaak aan arrow_forward