Eén vast aanspreekpunt
Wij stellen een marketeer uit ons team aan als jouw vaste aanspreekpunt.
Komen er veel revelante bezoekers naar jouw website of webshop, dan wil je natuurlijk ook dat zij daar iets doen. Of je nu producten verkoopt of wil dat bezoekers een contactformulier invullen; jij wilt méér conversie. Hoe je dat doet? Met Conversie Optimalisatie. Onze specialisten weten er alles van. Benieuwd wat wij voor jouw bedrijf kan betekenen?
Conversie staat voor elke gewenste actie die een bezoeker uitvoert. Denk hierbij aan een product kopen in een webshop, een contactformulier invullen, het delen van content via social media of het inschrijven voor een nieuwsbrief. Samen met jou kijken wij wat de conversiemogelijkheden op jouw website zijn en waar je je op wil richten. In online rapporten van Google Analytics kun je vervolgens van alles bekijken, maar alleen als je jouw doelen correct instelt. Vanwege de complexe instellingen is er veel expertise nodig om jouw conversies goed te meten. Veel bedrijven kiezen er daarom voor om dit uit te besteden.
Als je weet wat jij wilt bereiken, kun je jouw website qua design, content en gebruiksvriendelijkheid zo inrichten dat jij die doelen ook daadwerkelijk bereikt. Kunnen bezoekers makkelijk door jouw site navigeren? Weten zij het contactformulier te vinden? Laadt jouw website snel genoeg? Is het eenvoudig om af te rekenen? Geef je genoeg uitleg bij een product? Of te veel? Zijn de productfoto’s aantrekkelijk? Allemaal zaken waar wij op letten bij Conversie Optimalisatie, zodat jij jouw conversiedoelen behaalt. En dat is wat je uiteindelijk wil! Wil jij ook een nieuwe website of webshop? Dan is dat gelijk een goed moment om conversiedoelen in kaart te brengen.
Onze specialisten realiseren graag samen met jou online successen. De beste resultaten behalen op het gebied van online marketing, daar helpen wij je graag bij.
Na een grondige intake maken wij een diepgaande klantanalyse. Dit is een helder en transparant plan waarmee wij samen de basis leggen voor succes.
Een nulmeting geeft inzicht in de huidige situatie. Vervolgens starten wij met de integratie van onze diensten en tools.
Wij blijven voortdurend analyseren en optimaliseren op basis van nieuwe inzichten. Zo blijven wij samen groeien.
Eigenaar & Online Marketing Specialist
Online Marketing Specialist
Google Ads Specialist
Online Marketing Specialist
Online Marketing Specialist
SEO Specialist
Content Marketeer
SEO Specialist
Project Manager
"*" geeft vereiste velden aan
Conversie optimalisatie betekent het verbeteren van je website zodat meer bezoekers de gewenste actie uitvoeren. Dat kan van alles zijn: een aankoop doen, een formulier invullen, delen van content of het inschrijven voor updates. Samen met jou bekijken we welke acties belangrijk zijn voor jouw bedrijf en welke doelen je wilt bereiken. Daarna zorgen we dat die doelen meetbaar worden gemaakt, bijvoorbeeld via Google Analytics, zodat we kunnen zien wat wel en niet werkt.
Een mooie website is één ding, maar wat je écht wil is resultaat. Dat kan alleen als je bezoekers direct weten wat ze moeten doen, als je site snel laadt, duidelijk is en betrouwbaar oogt. Dingen zoals goede productfoto’s, duidelijke knoppen (call-to-action), eenvoudige checkout bij webshops, en uitleg waar nodig maken al een groot verschil. Hiermee haal je het maximale uit het verkeer dat je al hebt.
: waardoor je meer verkopen, leads of inschrijvingen krijgt.
: omdat elke conversie extra waarde oplevert.
: als bezoekers makkelijk vinden wat ze zoeken, vertrouwen ze je site meer.
. Je hoeft niet per se meer bezoekers te krijgen; je haalt meer uit de bezoekers die je al hebt.
Eén vast aanspreekpunt
Wij stellen een marketeer uit ons team aan als jouw vaste aanspreekpunt.
Eerlijk & deskundig advies
Bij ons krijg je eerlijk en deskundig advies van een ervaren marketeer.
Snel schakelen
Met een vast aanspreekpunt en uitstekende bereikbaarheid zijn wij in staat om snel te schakelen.
Meetbaar resultaat
Wij geloven in een transparante aanpak met focus op meetbare resultaten.
00:20