
Bakkerij Visser (Smikkelstol)
Over de samenwerking
Voor Bakkerij Visser zetten we al meerdere jaren gerichte Google Ads-campagnes op rondom de verkoop van kerst- en paasstollen via Smikkelstol.nl. “De samenwerking is prettig en efficiënt: we schakelen snel, spreken elkaars taal en bouwen samen verder aan groei. Dankzij het vertrouwde contact met Chelsey verloopt de communicatie soepel en persoonlijk.”
Naast Smikkelstol is inmiddels ook het nieuwe platform Brickk.nl gelanceerd. Hier kunnen klanten niet alleen broden en koeken online bestellen, maar ook originele relatiegeschenken en lekkers voor de feestdagen. Met de Brickk Broodbox zet Bakkerij Visser een belangrijke stap naar online groei, waarbij de vertrouwde kwaliteit uit de bakkerstraditie sinds 1919 wordt gecombineerd met een moderne webshop ervaring.

Google Ads werkzaamheden
Rond de piekperiodes in het jaar, Pasen en Kerst, zorgen we voor goed doordachte campagnes die gericht zijn op lokale en landelijke zichtbaarheid. Door in te zetten op relevante zoektermen en juiste timing, weten we telkens opnieuw veel bestellingen binnen te halen. De campagnes worden continu gemonitord en bijgestuurd waar nodig, zodat we tijdens deze korte maar belangrijke verkoopmomenten het maximale uit het budget halen.
Resultaten en samenwerking
Het resultaat: elk jaar opnieuw een stijgende lijn in het aantal bestellingen. De combinatie van ervaring, een persoonlijke aanpak en effectieve campagnes zorgt voor vertrouwen en continuïteit.

Bakkerij Visser over de samenwerking
“Met SEO & SEA is het fijn schakelen. We werken al jaren samen, en weten wat we aan elkaar hebben. De lijnen zijn kort, de campagnes effectief en Chelsey is voor ons een vertrouwd gezicht. Dat werkt gewoon prettig.” – Erik van Klaveren, Bakkerij Visser B.V.

Meer succesverhalen lezen?









