Wil jij meer dan alleen een tekst-advertentie? Dan biedt het Google Display Network (GDN) een scala aan mogelijkheden. Banners met foto’s of video, animaties, verzin het maar. Google Display Ads kun je breed inzetten. Google boekt binnen het netwerk advertentieruimte op allerlei sites. Daardoor is het mogelijk om een plek te reserveren voor jouw advertenties op de site die het beste past bij jouw doelstelling en doelgroep.
Google Ads en jouw doelgroepen
De miljoenen websites die deel uitmaken van het Google Display Network, bereiken samen de overgrote meerderheid van alle internetgebruikers. Daardoor zitten er zeker ook sites bij, die jouw (potentiële) klanten bezoeken. Als we samen de juiste doelgroepen of interessegebieden definiëren, zoekt Google Ads de sites op waar jouw advertenties het meest gaat opleveren. Uiteraard ook met een regionale targeting.
Retargeting met Google Display Ads
Google Ads biedt via het GDN nog veel meer opties. Zo kun je ook retargeting campagnes opzetten. Bijvoorbeeld gericht op klanten die jouw website al eens hebben bezocht. Jouw advertenties worden daarna getoond aan die mensen, terwijl ze andere sites bezoeken.
Het goed instellen van een retargeting campagne vereist vakmanschap. Je wilt immers voorkomen dat je klanten irriteert. Daarom kun je SEA beter uitbesteden aan vakmensen. Bij SEO & SEA ben je wat dat betreft aan het juiste adres. Je kunt bouwen op jarenlange ervaring en de benodigde expertise. Wij hebben al heel veel klanten geholpen aan meer online succes. Als je voorbeelden wilt zien, neem dan een kijkje op onze pagina met cases.
Beter in beeld met SEO & SEA
Wil je een frisse blik op wat er allemaal mogelijk is op het gebied van Google Ads? Of het nu om Google Text Ads, Google Display Network of om andere aspecten van online marketing gaat? Neem contact op met Chelsey Hendriks van SEO & SEA. Bel 0172-476493 of stel vraag via het formulier. Een (online) kennismaking is geheel vrijblijvend.